Na bazartani.pl znajdziesz oferty sprzedaży 244 911 nowe i używanych produktów!

OBD2

Nie znalazłeś, czego szukasz?
Zapisz się na nasz powiadomienia e-mail!

  • OBD2
Miejsca, gdzie można kupić OBD2

10 ofert dla zapytania o OBD2

  • Interfejs do diagnostyki samochodów

    Interfejs diagnostyczny Euroscan elm327 usb

    Jest to fabrycznie nowy interfejs obsługuje wszystkie auta zgodne z obd2/eobd

    Benzyna od 2001r do dziś
    Diesel od 2004r do dziś

    Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN!!
    -
    Dzięki ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
    -
    Odczytuje kody błędów i poda
    je ich znaczenie PO POLSKU!!
    -
    Czyta kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE jak sie zapalił)
    -
    Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE kontrolka jeszcze nie świeci)
    -
    Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników
    (alternator , podawane
    napięcie)ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp.
    przepływomierza, położenia przepustnicy, praca poszczególnych cylindrów itp.)
    -
    Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
    -Sprawdza kiedy błędy i lampka
    CHECK były ostatnio kasowane
    -Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)

    obsługuje protokoły

    - J1850 PWM (41.6 kbaud)
    - J1850 VPW (10.4 kbaud)
    - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

    Odbiór osobisty w Krakowie lub wysyłka pocztą polską.

    70 zł

    2014.08.25. | Krąków | kupsprzedaj.pl

    Interfejs do diagnostyki samochodów
  • Interfejs do diagnostyki samochodów

    Interfejs diagnostyczny Euroscan elm327 usb

    Jest to fabrycznie nowy interfejs do diagnostyki samochodów obsługuje wszystkie auta zgodne z obd2/eobd

    Benzyna od 2001r do dziś
    Diesel od 2004r do dziś

    Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN!!
    -
    Dzięki ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
    -
    Odczytuje kody błędów i poda
    je ich znaczenie PO POLSKU!!
    -
    Czyta kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE jak sie zapalił)
    -
    Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE kontrolka jeszcze nie świeci)
    -
    Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników
    (alternator , podawane
    napięcie)ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp.
    przepływomierza, położenia przepustnicy, praca poszczególnych cylindrów itp.)
    -
    Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
    -
    Sprawdza kiedy błędy i lampka CH
    ECK były ostatnio kasowane
    -
    Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)

    obsługuje protokoły

    - J1850 PWM (41.6 kbaud)
    - J1850 VPW (10.4 kbaud)
    - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

    W zestawie z interfejsem
    sterowniki usb
    instrukcja instalacji
    materiały pomocnicze
    kody błędów eobd

    Możliwość odbioru osobistego w Krakowie lub wysyłka

    70 zł

    2014.09.15. | Krąków | kupsprzedaj.pl

    Interfejs do diagnostyki samochodów
  • Interfejs do diagnostyki pojazdów

    Interfejs diagnostyczny Euroscan elm327 usb

    Jest to fabrycznie nowy interfejs obsługuje wszystkie auta zgodne z obd2/eobd

    Benzyna od 2001r do dziś
    Diesel od 2004r do dziś

    Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN!!
    -
    Dzięki ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
    -
    Odczytuje kody błędów i poda
    je ich znaczenie PO POLSKU!!
    -
    Czyta kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE jak sie zapalił)
    -
    Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE kontrolka jeszcze nie świeci)
    -
    Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników
    (alternator , podawane
    napięcie)ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp.
    przepływomierza, położenia przepustnicy, praca poszczególnych cylindrów itp.)
    -
    Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
    -
    Sprawdza kiedy błędy i lampka CH
    ECK były ostatnio kasowane
    -
    Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)

    obsługuje protokoły

    - J1850 PWM (41.6 kbaud)
    - J1850 VPW (10.4 kbaud)
    - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
    - ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
    - ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
    - ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

    w zestawie
    sterowniki
    instrukcja
    materiały pomocnicze

    70 zł

    2014.09.21. | Krąków | kupsprzedaj.pl

    Interfejs do diagnostyki pojazdów
  • OBD II Analiza spalin, błąd Check engine, kasowanie diagnostyka elm327 błędy w samochodzie

    Bezprzewodowy interfejs diagnostyczny ELM327 OBD2 skaner błędów w samochodzie.

    Super mini ELM327 bluetooth, ELM327 działa na Androidzie.

    Nowo opracowany bezprzewodowy skaner. Obsługuje wszystkie protokoły OBD-II. Ten ELM to najnowsza wersja oprogramowania 2.1 na chipsecie 1.5

    Mini interfejs diagnostyczny Bluetooth działa mimo że nie ma baterii, kabli ani przełączników. Komunikacja przez Bluetooth pozwala nam na pracę w odległości 8-10 metrów od urządzenia.

    Obsługa tego ELM-a jest tak prosta jak gotowanie wody.

    PAMIĘTAJMY ŻE URZĄDZENIE DO ODCZYTU DANYCH Z MINI INTERFEJSU MUSI MIEĆ WBUDOWANY BLUETOOTH.

    Podłączamy je do portu OBD II w samochodzie. W telefonie (laptopie, tablecie, itp.) uruchamiamy bluetooth. szukamy w telefonie urządzenia OBD II, wpisujemy pin kod 1234 (jeśli telefon żąda tego od nas). Uruchamiamy program do interfejsu i skanujemy nasze autko (co mu dolega, lub bawimy się różnymi innymi funkcjami typu, przyspieszenie, przeciążenie, działanie sprężarki, itp.)

    ELM327 odczytuje kody usterek diagnostycznych, zarówno ogólnych jak i specyficznych dla producenta. Wyświetla ich znaczenie (w swojej bazie danych posiada ponad 3000 ogólnych definicji kodu).

    Obsługa protokołów (do ford-a również) :

    SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
    SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)
    ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)
    ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)
    ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
    SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)
    USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)
    USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)
    USER1, USER2 - parametry transmisji ustawiane przez użytkownika


    Co możemy ELM-em:

    Wyczyść kody błędów
    Wyłączyć MIL ("Check Engine")
    Wyświetlić aktualne dane z czujników
    Sprawdzić obroty silnika
    Oblicza wartość obciążenia
    Temperaturę chłodnicy
    Stan ilości paliwa
    Prędkość pojazdu
    Spalanie chwilowe
    Spalanie średnie
    Ciśnienie kolektora dolotowego
    Temperaturę powietrza dolotowego
    Przepływ powietrza
    Położenie przepustnicy
    Czujnik tlenu
    Ilość pozostałego paliwa
    Ciśnienie paliwa
    Kontrola emisji

    Przed kupnem należy sprawdzić czy samochód jest wyposażony w złącze OBD II 16-pinów DLC (Data Link Connector). Niektóre samochody są zgodne z OBD II ale mają inne gniazda wtedy do podłączenia ELM327 musimy posiadać kabel przejściowy między samochodem a ELM-em. Działanie ELM-a jest takie samo przez kabel, jak i bez tego kabla.

    ELM-em NIE WYŁĄCZA błędów poduszki (w razie jej braku).

    NIE WYŁĄCZA błędów ABS-u (w razie zastosowania elementów bez czujników).

    Czy ELM327 będzie pasował do twojego samochodu?
    Możesz sprawdzić pod podanym tutaj linkiem
    http://www.obd-2.de/obd-2-fahrzeugliste.html .

    Zamieszczona lista jest tylko przykładowa.

    Nie przedstawia wszystkich samochodów jakie są obsługiwane przez ELM327.

    Samochody europejskie z silnikiem benzynowym od 2001r.
    Samochody europejskie z silnikiem diesla od 2003r.

    Europejskie :
    Citroen C3 2004 (ISO)
    Fiat Tipo 2002 (ISO)
    Ford Focus III 2006(CAN)
    Peugeot 206 2000r.
    Peugeot 206 2001r. jedynie odczyt RPM
    Peugeot 206 (ISO)
    Peugeot 307 (ISO)
    Peugeot 407 (ISO)
    Renault Megane II (ISO)
    Renault Kangoo II (ISO)
    Mercedes-Benz 2001/02/03 W203 C200K (ISO)
    BMW X5 2002 (ISO) -3, -5/X5/Z3/Z4/Z8/740I/740L/750IL (ISO1941)

    Samochody Amerykańskie z portem OBDII od 1996 r.

    Amerykańskie i wersje dla USA :
    Chevrolet Aveo (ISO)
    Honda Accord 2006r. JDM (ISO)
    Honda Integra Type R DC5 JDM (ISO)
    Hyundai Tuscan FX (ISO)
    Nissan Cefiro (Teana) 2005r.
    Nissan Sentra 1.8 2000-2005r.
    Nissan Cefiro (Teana) 2005r.
    Proton Perdana V6
    Toyota od JDM (tylko 5 pinowy DLC wymagany specjalny kabel)
    Toyota IST JDM (tylko 5 pinowy DLC wymagany specjalny kabel)
    Toyota Altis 1.8 2004r.
    Toyota Vios 2004r. (ISO)
    Lexus es300

    Samochody rynku azjatyckiego z silnikiem benzynowym z portem OBDII od 1996r.
    Samochody rynku azjatyckiego z silnikiem diesla od 2004r.

    Dalekiego wschodu :
    Daihatsu YRV 2005 (ISO)
    Daihatsu YRV Turbo 2006r. (ISO)
    Honda Accord Euro R 2004r. JDM (ISO)
    Honda City GD8 (ISO)
    Honda Civic ES 1.6A (ISO)
    Honda Jazz 1.4M (ISO)
    Hyundai Accent 2004 (ISO)
    Hyundai Getz 1.3A 2004r. (ISO)
    Hyundai Getz 1.6M 2004r. (ISO)
    Hyundai Matrix 2004r. (ISO)
    Hyundai Santa Fe 2.4A (ISO)
    Hyundai Sonata GLS (ISO)
    Hyundai Sonata 2005r. (ISO)
    Kia Carens 2005r. (ISO)
    Kia Magentis 2005r. (ISO)
    Kia Rio LS (ISO)
    Kia Sorento SUV 2005r. (ISO)
    Mazda 2 (CAN)
    Mazda 5 (CAN)
    Mazda 6 (CAN)
    Mazda Premacy 2001r. (ISO)
    Mazda RX8 (CAN)
    Mitsubishi Colt 2003r. (ISO)
    Mitsubishi Colt Plus 2005r. (ISO)
    Mitsubishi Eclipse (GST z Turbo można testować dla lat 1995-2000r. Model RS/GS dla lat 1994-1996r.)
    Mitsubishi Lancer Evolution IX 2006r. (ISO)
    Mitsubishi Pajero 3.5 V6 2006r. (ISO)
    Nissan Sunny B14 (ISO)
    Nissan Sunny VIP FB15 (ISO)
    Nissan X-Trail 2.0L 2004r. (ISO)
    Nissan X-Trail 2.5L 2004r. (ISO)
    Subaru Impreza 1.6TS 2002r. (ISO)
    Subaru Impreza WRX 2005r. (ISO)
    Toyota Camry 2.0A 2004r. (ISO)
    Toyota Camry 2.4A 2005r. (ISO)
    Toyota Corolla Altis 1.6A 2005r. (ISO)
    Toyota Corolla GLXi G8 1999r. (ISO)
    Toyota Corolla G9 2002r. (ISO)
    Nissan Sunny (N16)
    Subaru Legacy GT 2005r.
    Toyota Camry 2002r.
    Suzuki Jimny 1.3 2000r.


    Sprawdź co jeszcze oferuję klikając napis na stronie "Zobacz wszystkie ogłoszenia tego użytkownika"

    29 zł

    Nowy | 2014.09.06. | Kraków | sprzedajemy.pl

    OBD II Analiza spalin, błąd Check engine, kasowanie diagnostyka elm327 błędy w samochodzie
  • OBD II Analiza spalin, błąd Check engine, kasowanie diagnostyka elm327 błędy w samochodzie

    Bezprzewodowy interfejs diagnostyczny ELM327 OBD2 skaner błędów w samochodzie.

    ELM327 bluetooth działa na Windows, Android, system telefonów BlackBerry.

    Nowo opracowany bezprzewodowy skaner. Obsługuje wszystkie protokoły OBD-II. Ten ELM to wersja oprogramowania 2.1 na chipsecie 1.5

    Interfejs diagnostyczny Bluetooth działa mimo że nie ma baterii, kabli ani przełączników. Komunikacja przez Bluetooth pozwala nam na pracę w odległości 8-10 metrów od urządzenia.

    Obsługa tego ELM-a jest tak prosta jak gotowanie wody.

    PAMIĘTAJMY ŻE URZADZENIE DO ODCZYTU DANYCH Z INTERFEJSU MUSI MIEĆ WBUDOWANY BLUETOOTH.

    Podłączamy je do portu OBD II w samochodzie. W telefonie (laptopie, tablecie, itp.) uruchamiamy bluetooth. szukamy w telefonie urządzenia OBD II, wpisujemy pin kod 1234 (jeśli telefon żąda tego od nas). Uruchamiamy program do interfejsu i skanujemy nasze autko (co mu dolega, lub bawimy się różnymi innymi funkcjami typu, przyspieszenie, przeciążenie, działanie sprężarki, itp.)

    ELM327 odczytuje kody usterek diagnostycznych, zarówno ogólnych jak i specyficznych dla producenta. Wyświetla ich znaczenie (w swojej bazie danych posiada ponad 3000 ogólnych definicji kodu).


    Obsługa protokołów (do ford-a również) :

    SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
    SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)
    ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)
    ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)
    ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
    SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)
    USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)
    USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)
    USER1, USER2 - parametry transmisji ustawiane przez użytkownika


    Co możemy ELM-em:

    Wyczyść kody błędów
    Wyłączyć MIL ("Check Engine")
    Wyświetlić aktualne dane z czujników
    Sprawdzić obroty silnika
    Oblicza wartość obciążenia
    Temperaturę chłodnicy
    Stan ilości paliwa
    Prędkość pojazdu
    Spalanie chwilowe
    Spalanie średnie
    Ciśnienie kolektora dolotowego
    Temperaturę powietrza dolotowego
    Przepływ powietrza
    Położenie przepustnicy
    Czujnik tlenu
    Ilość pozostałego paliwa
    Ciśnienie paliwa
    Kontrola emisji

    Przed kupnem należy sprawdzić czy samochód jest wyposażony w złącze OBD II 16-pinów DLC (Data Link Connector). Niektóre samochody są zgodne z OBD II ale mają inne gniazda wtedy do podłączenia ELM327 musimy posiadać kabel przejściowy między samochodem a ELM-em. Działanie ELM-a jest takie samo przez kabel, jak i bez tego kabla.

    ELM-em NIE WYŁĄCZA błędów poduszki (w razie jej braku).

    NIE WYŁĄCZA błędów ABS-u (w razie zastosowania elementów bez czujników).

    Czy ELM327 będzie pasował do twojego samochodu?
    Możesz sprawdzić pod podanym tutaj linkiem
    http://www.obd-2.de/obd-2-fahrzeugliste.html .

    Zamieszczona lista jest tylko przykładowa.

    Nie przedstawia wszystkich samochodów jakie są obsługiwane przez ELM327.

    Samochody europejskie z silnikiem benzynowym od 2001r.
    Samochody europejskie z silnikiem diesla od 2003r.

    Europejskie :
    Citroen C3 2004 (ISO)
    Fiat Tipo 2002 (ISO)
    Ford Focus III 2006(CAN)
    Peugeot 206 2000r.
    Peugeot 206 2001r. jedynie odczyt RPM
    Peugeot 206 (ISO)
    Peugeot 307 (ISO)
    Peugeot 407 (ISO)
    Renault Megane II (ISO)
    Renault Kangoo II (ISO)
    Mercedes-Benz 2001/02/03 W203 C200K (ISO)
    BMW X5 2002 (ISO) -3, -5/X5/Z3/Z4/Z8/740I/740L/750IL (ISO1941)

    Samochody Amerykańskie z portem OBDII od 1996 r.

    Amerykańskie i wersje dla USA :
    Chevrolet Aveo (ISO)
    Honda Accord 2006r. JDM (ISO)
    Honda Integra Type R DC5 JDM (ISO)
    Hyundai Tuscan FX (ISO)
    Nissan Cefiro (Teana) 2005r.
    Nissan Sentra 1.8 2000-2005r.
    Nissan Cefiro (Teana) 2005r.
    Proton Perdana V6
    Toyota od JDM (tylko 5 pinowy DLC wymagany specjalny kabel)
    Toyota IST JDM (tylko 5 pinowy DLC wymagany specjalny kabel)
    Toyota Altis 1.8 2004r.
    Toyota Vios 2004r. (ISO)
    Lexus es300

    Samochody rynku azjatyckiego z silnikiem benzynowym z portem OBDII od 1996r.
    Samochody rynku azjatyckiego z silnikiem diesla od 2004r.

    Dalekiego wschodu :
    Daihatsu YRV 2005 (ISO)
    Daihatsu YRV Turbo 2006r. (ISO)
    Honda Accord Euro R 2004r. JDM (ISO)
    Honda City GD8 (ISO)
    Honda Civic ES 1.6A (ISO)
    Honda Jazz 1.4M (ISO)
    Hyundai Accent 2004 (ISO)
    Hyundai Getz 1.3A 2004r. (ISO)
    Hyundai Getz 1.6M 2004r. (ISO)
    Hyundai Matrix 2004r. (ISO)
    Hyundai Santa Fe 2.4A (ISO)
    Hyundai Sonata GLS (ISO)
    Hyundai Sonata 2005r. (ISO)
    Kia Carens 2005r. (ISO)
    Kia Magentis 2005r. (ISO)
    Kia Rio LS (ISO)
    Kia Sorento SUV 2005r. (ISO)
    Mazda 2 (CAN)
    Mazda 5 (CAN)
    Mazda 6 (CAN)
    Mazda Premacy 2001r. (ISO)
    Mazda RX8 (CAN)
    Mitsubishi Colt 2003r. (ISO)
    Mitsubishi Colt Plus 2005r. (ISO)
    Mitsubishi Eclipse (GST z Turbo można testować dla lat 1995-2000r. Model RS/GS dla lat 1994-1996r.)
    Mitsubishi Lancer Evolution IX 2006r. (ISO)
    Mitsubishi Pajero 3.5 V6 2006r. (ISO)
    Nissan Sunny B14 (ISO)
    Nissan Sunny VIP FB15 (ISO)
    Nissan X-Trail 2.0L 2004r. (ISO)
    Nissan X-Trail 2.5L 2004r. (ISO)
    Subaru Impreza 1.6TS 2002r. (ISO)
    Subaru Impreza WRX 2005r. (ISO)
    Toyota Camry 2.0A 2004r. (ISO)
    Toyota Camry 2.4A 2005r. (ISO)
    Toyota Corolla Altis 1.6A 2005r. (ISO)
    Toyota Corolla GLXi G8 1999r. (ISO)
    Toyota Corolla G9 2002r. (ISO)
    Nissan Sunny (N16)
    Subaru Legacy GT 2005r.
    Toyota Camry 2002r.
    Suzuki Jimny 1.3 2000r.


    Sprawdź co jeszcze oferuję klikając napis na stronie "Zobacz wszystkie ogłoszenia tego użytkownika"

    29 zł

    Nowy | 2014.09.06. | Kraków | sprzedajemy.pl

    OBD II Analiza spalin, błąd Check engine, kasowanie diagnostyka elm327 błędy w samochodzie
  • Interfejs diagnostyczny ELM327 Bluetooth OBDII MINI ver. 1.5

    Interfejs diagnostyczny ELM327 Bluetooth OBDII MINI wersja ELM v1.5

    Wersja BEZ zbędnych kabli do laptopa.

    ELM327 Bluetooth OBDII MINI - To nowsza wersja bezprzewodowego skanera ustawień do diagnostyki samochodów różnych marek.
    Pozwala na odczyt wszystkich informacji związanych z praca silnika i nie tylko.
    Do pracy przy pomocy tego urządzenia potrzebny jest nam telefon z systemem Android, lub komputer np. laptop z systemem Windows.
    Używając komputera lub telefonu komórkowego możemy łatwo przeanalizować dane związane z pracą samochodu i wyłapać ewentualne nieprawidłowości.

    Przeznaczony do samochodów :
    - osobowych
    - terenowych
    - dostawczych

    Ogromne możliwości, prosta obsługa ogólnie dostępnego oprogramowania, kompatybilność z wieloma samochodami.
    Sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny interfejs dostępny na rynku !!!


    Opis:

    Nowo opracowany bezprzewodowy skanujący tester
    Obsługuje wszystkie protokoły OBD-II
    To jest najnowsza wersja
    Połączenie Bluetooth > bez baterii, bez kabli i przełączników.
    Zasięg urządzenia bezprzewodowego (Bluetooth) ~ 10 m
    Pobiera kody błędów (DTC)
    Można między innymi przy pomocy tego czytnika wyłączyć kontrolkę Check Engine.
    Może być także używany z komputerem z zewnętrzną kartą Bluetooth.


    Ważniejsze funkcje :

    Czyta diagnostyczne kody błędów ogólnych jak i specyficznych dla producenta.
    Wyświetla ich znaczenie (ponad 3000 ogólnych definicji kodu w bazie danych).
    Usuwa kody błędów i wyłącza MIL ("Check Engine")
    Wyświetla aktualne dane z czujników, w tym:
    Obroty silnika
    Obliczona wartość obciążenia
    Temperaturę płynu chłodzącego
    Status systemu paliwa
    Prędkość pojazdu
    Ciśnienia w kolektorze dolotowym
    Temperatury powietrza dolotowego
    Przepływ powietrza
    Położenia przepustnicy
    Napięcia związane z czujnikiem tlenu
    Stan systemu paliwa
    Ciśnienie paliwa
    oraz wiele innych funkcji ...


    Wspiera Multi-Protokoły :

    SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
    SAE J1850 VPW (10.4Kbaud)
    ISO9141-2 (5 baud init, 10.4Kbaud)
    ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
    ISO14230-4 KWP (fast init, 10,4 kBaud)
    ISO15765-4 CAN (11bit ID, 500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN (29bit ID, 500 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN (11bit ID, 250 Kbaud)
    ISO15765-4 CAN (29bit ID, 250 Kbaud)

    A.SAE J1939 CAN (29bit ID, 250 * Kbaud)
    B.USER1 CAN (11 bit ID *, 125 * Kbaud)
    C.USER2 CAN (11 bit ID *, 50 * kbaud)
    * Ustawienia domyślne (regulowane przez użytkownika)

    Wymagania urządzenia do pracy :
    - Jakiekolwiek urządzenie typu - komputer stacjonarny, laptop, netbook, tablet, telefon komórkowy z systemem Android lub Windows Mobile
    - Darmowe oprogramowanie dołączone do interfejsu, jak również wersje trial programów do testowania
    - Interfejs działa na systemach Windows, Android, Symbian, Apple iOS (oczywiście przy odpowiednim oprogramowaniu diagnostycznym na poszczególne systemy)
    - I to by było na tyle prawie bo jeszcze by się przydał samochód który chcemy testować :-)

    Urządzenie to współpracuje z samochodami :
    - EUROPEJSKIE od 2000 r.
    - AMERYKAŃSKIE od 1996 r.
    - JAPOŃSKIE od 1996 r. w tym również diesle ale od 2004 r.

    Tu jest link do strony na której można sprawdzić listę pojazdów z OBD II.

    http://www.obd-2.de/obd-2-fahrzeugliste.html

    Oferowany zestaw składa się z :
    - Interfejsu ELM327 OBD2
    - płytki CD (z darmowym i testowym oprogramowaniem)

    Sprawdź co jeszcze oferuję klikając napis na stronie "Zobacz wszystkie ogłoszenia tego użytkownika"

    Pozdrawiam

    29 zł

    Nowy | 2014.09.06. | Kraków | sprzedajemy.pl

    Interfejs diagnostyczny ELM327 Bluetooth OBDII MINI ver. 1.5
  • Interfejs ELM327 USB + program SDPROG w języku polskim (na płycie CD)

    Zestaw diagnostyczny

    Interfejs ELM327 USB + program SDPROG w języku polskim (na płycie CD)



    SDPROG to nowoczesne oprogramowanie komputerowe, które łącząc się z komputerem pokładowym samochodu dostarcza najważniejsze informacje związane z jego pracą. Narzędzie jest bardzo łatwe i intuicyjne w obsłudze. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrole nad swoim samochodem. Program jest w polskiej wersji językowej oraz działa bezproblemowo na najnowszych systemach 7, 8, 8.1 32 i 64 bity. Aplikację można wykorzystywać w celach komercyjnych i niekomercyjnych. Dodatkowo jest możliwość aktualizacji oprogramowania. Aktualizacje są bezpłatne.



    Program obsługuje wszystkie marki i modele samochodów do 2014 roku niezależnie od kraju w jakim zostały wyprodukowane. Jest to możliwe dzięki temu, iż system OBDII został zamontowany w samochodach wraz z pojawianiem się norm EURO, które wymuszają na producentach samochodów stosowania jednolitego systemu diagnostycznego.

    Aplikacja obsługuje wszystkie samochody zgodne z systemem OBDII (proszę nie mylić ze złączem OBD2). Orientacyjne daty wprowadzania systemu OBDII na świecie: USA i Azja: od 1996 roku, Europa i pozostałe: od 2000 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla.



    Umożliwia:



    - odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL
    - odczyt kodów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych jak i specyficznych dla danego producenta;
    - uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy;
    - kasowanie kodów usterek.



    Program odczytuje wszystkie kody związane z system OBDII:
    P - układ napędowy, B - nadwozie, C - podwozie, U - komunikacja sieciowa



    Dodatkowo posiada bogatą bazę wskazówek technicznych, które pomogą użytkownikowi sprawniej znaleźć usterkę i ją usunąć, m.in. wskaże:



    - możliwe przyczyny pojawienia się usterki
    - przyczyny pojawienia się kodu błędu
    - możliwe objawy
    - zasada działania podzespołu



    Podaje informacje przydatne przy zakupie samochodu, jak np.:



    - przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL
    - czas od momentu usunięcia kodów usterek
    - czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL



    W celu lepszego poznania procesów zachodzących w silniku, aplikacja ma możliwość monitorowania pracy poszczególnych czujników w samochodzie:



    - temperatury silnika, zasysanego powietrza i otoczenia
    - pozycji pedału przyśpieszenia
    - napięcia w instalacji elektrycznej
    - ciśnienia doładowania turbosprężarki
    - wiele innych



    Łatwe monitorowanie wybranych parametrów umożliwia opcja zegarów, z możliwością personalizacji.

    * Lista obsługiwanych parametrów i danych jest ściśle związana z podłączanym samochodem.

    Interfejs z zestawu jest oparty na układach firmy PIC oraz FTDI:



    PIC - wsparcie wszystkich protokołów OBDII
    FTDI - bezproblemowa instalacja na nowych systemach operacyjnych i stabilna komunikacja





    Uwaga
    Zestaw zawiera płytę CD z legalnym oprogramowaniem,
    nie jest to piracka wersja oprogramowania scantool 1.13 !!!



    Zestaw zawiera interfejs ELM327 z oryginalnym programem SDPROG na płycie CD.
    Dodatkowo na nośniku danych znajdują się:



    - sterowniki USB
    - instrukcje obsługi Mozliwosc wysylki.Nie odpowiadam na sms!!!

    100 zł

    Nowy | 2014.09.09. | Dzierżoniów | sprzedajemy.pl

    Interfejs ELM327 USB + program SDPROG w języku polskim (na płycie CD)
  • SKANER DIAGNOSTYCZNY DO MERCEDESA KLASY S i E

    Nowy skaner diagnostyczny OBD2 do Mercedesa klasy S,E obsługuje modele Mercedesa klasy S,E wyposażone w gniazdo OBD2 16 pin stosowane w Mercedesie od 2000 roku. Odczytywanie kodów usterek: naciśnij przycisk „read”. AutoScanner odczyta wszystkie kody, jeden po drugim. Kasowanie kodów usterek: naciśnij przycisk „clear”. Cechy : Auto Skaner odczytuje i usuwa kody usterek silnika. Małe rozmiary , przenośny, prosty w obsłudze.
    Auto Skaner ma w zestawie instrukcję obsługi oraz spis kodów usterek w języku polskim. Przykładowy opis kodów:
    0100 Czujnik przepływu mas gorącego powietrza (B41)
    0105 Czujnik ciśnienia (B28)
    0110 Czujnik temperatury powietrza wlotowego (w czujniku przepływu gorących mas powietrza B41)
    0115 Czujnik temperatury płynu chłodzącego (B60)
    0120 Siłownik rzeczywistej wartości potencjometra
    0130 G3/4 (katalizator O2 prawy przód)
    0133 G3/4 (katalizator O2 prawy przód) zmęczenie
    0135 Czujnik O2 grzejnik powietrza pompowanego przed pierwszą sondą lambda, katalizator potrójnego działania (TWC), (R22)
    Auto skaner jest małym urządzeniem , mogą używać go majsterkowicze jak również pracownicy warsztatów samochodowych , komisów samochodowych , warsztatów montujących instalację gazową , taksówkarze a co najważniejsze nie muszą to robić fachowcy, wystarczy podłączyć Auto Skaner odczytać kod usterki i poszukać go w tabeli usterek. W zestawie :
    1) auto skaner
    2) instrukcja obsługi w języku polskim
    3) spis kodów usterek w języku polskim
    Specyfikacja
    10cmx5cmx3cm. Długość kabla 80 cm. Waga : 150g
    CENA 80 zł. Odbiór osobisty Wrocław, Ząbkowice Śl., Żary, Lubsko lub wysyłka pocztą, koszt + 16 zł. Mogę również wystawić na Allegro, zainteresowanych proszę o kontakt
    Tel. 781-298-613 , Chętnych do zapoznania się z resztą moich ofert zapraszam na www.taniowroclaw.manifo.com

    80 zł

    Nowy | 2014.09.12. | Wrocław | sprzedajemy.pl

    SKANER DIAGNOSTYCZNY DO MERCEDESA KLASY S i E
  • CHIP TUNING WIĘKSZA MOC MNIEJSZE SPALANIE WSZYSTKIE MARKI MIŃSK







    WIĘKSZA MOC I MNIEJSZE SPALANIE
    CHIP TUNING

    WITAM.MAM DO ZAOFEROWANIA USŁUGĘ PROFESJONALNEGO CHIP TUNINGU(NIE MONTUJEMY BOXA KTÓRY TYLKO OSZUKUJE KOMPUTER ECU I DAJE SŁABY PRZYROST).CHIP TUNING JEST TO ELEKTRONICZNE PODNIESIENIE MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO.POPRZEZ ZMIANĘ OPROGRAMOWANIA W JEDNOSTCE STERUJĄCEJ PRACĄ SILNIKA TZW.ECU. WYKORZYSTUJEMY REZERWĘ MOCY POZOSTAWIONĄ PRZEZ PRODUCENTA. WIĘKSZOŚĆ SAMOCHODÓW ROBIMY PO ZŁĄCZU OBD2, BEZ WYCIĄGANIA STEROWNIKA.NIESTETY NIE DA SIĘ WSZYSTKICH SAMOCHODÓW PROGRAMOWAĆ PRZEZ ZŁĄCZE OBD2.UZALEŻNIONE JEST TO OD MODELU I ROCZNIKA SAMOCHODU,PONIEWAŻ NIEKTÓRZY PRODUCENCI ROBIĄ BLOKADY ANTY TUNINGOWE(TUNING PROTECTION). UŻYWAMY URZĄDZEŃ WYSOKIEJ JAKOŚCI,A NIE CHIŃSKICH PODRÓBEK.CO ZMNIEJSZA RYZYKO USZKODZENIA STEROWNIKA ECU.ROBIMY WSZYSTKIE MARKI SAMOCHODÓW OSOBOWYCH,DOSTAWCZYCH I CIĘŻAROWYCH(STARSZE I NAJNOWSZE ZE STEROWNIKAMI EDC 17 TRICORE ORAZ DENSO).BEZPIECZNY PRZYROST MOCY W GRANICACH 20-30%(WYKRES Z PRZED I PO MODYFIKACJI).KARZDE AUTO ROBIMY INDYWIDUALNIE,NA PODSTAWIE WYKRESU Z WŁASNEJ HAMOWNI O POTENCJALE DO 900 KONI.PO CHIP TUNINGU MOC I MOMENT WZRASTA A SPALANIE SPADA NA POZIOMIE OD 5% DO 20%.SETKI ZROBIONYCH AUT I WIELE POZYTYWNYCH KOMENTARZY NA FORACH DAJĄ GWARANCJE ZADOWOLENIA !!!


    CENA DOTYCZY CHIPTUNINGU SAMOCHODU ZE STEROWNIKIEM EDC 15
    CENA SAMEGO POMIARU NA HAMOWNI 50ZŁ
    FILTRY DPF/FAP

    WITAM.JEŚLI MASZ ZAPCHANY FILTR CZĄSTEK STAŁYCH FAP LUB DPF I SAMOCHÓD WCHODZI W TRYB AWARYJNY(ZAPALA SIĘ KONTROLKA FILTRA LUB CHECK ENGINE), TO DOBRZE TRAFIŁEŚ.MY TEN PROBLEM ROZWIĄŻEMY.JEDYNYM SKUTECZNYM SPOSOBEM POZBYCIA SIĘ PROBLEMU Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH JEST USUNIĘCIE GO ZE STEROWNIKA ECU, A NASTĘPNIE MECHANICZNIE Z UKŁADU WYDECHOWEGO.PUSZKA FILTRA I KATALIZATOR POZOSTAJE,DZIĘKI CZEMU WSZYSTKO WYGLĄDA ORYGINALNIE I NIE MA PROBLEMÓW NA PRZEGLĄDZIE.CZYSZCZENIE CZY EMULATORY TO TYLKO CHWILOWA POPRAWA.PO USUNIĘCIU FILTRA W NASZEJ FIRMIE PROBLEM ZNIKA NA ZAWSZE.


    USUWANIE FAP I DPF ORAZ CHIP TUNING ROBIMY WE WSZYSTKICH MARKACH
    WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
    DLA GRUP RABATY !!!
    PRZEBIEG CHIP TUNINGU

    1. SPRAWDZAMY SPRAWNOŚĆ SILNIKA I OSIĄGI NA HAMOWNI

    2. ZGRYWAMY ORYGINALE OPROGRAMOWANIE Z KOMPUTERA ECU

    3. MODYFIKUJEMY OPROGRAMOWANIE

    4. WGRYWAMY ZMODYFIKOWANE OPROGRAMOWANIE DO ECU

    5. SPRAWDZAMY PRZYROSTY NA HAMOWNI

    6. EWENTUALNIE ROBIMY KOREKTĘ I PONOWNIE POMIAR NA HAMOWNI


    DZIĘKI OPTYMALNYM USTAWIENIOM MODYFIKACJA NIE WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ TWOJEGO SILNIKA WEJDZ NA NASZĄ STRONĘ I ZOBACZ W GALERII NIEKTÓRE EFEKTY NASZEJ PRACY
    NAJCZĘŚCIEJ ROBIONE AUTA


    • Audi, VW: 1.2tdi, 1.4tdi,1.6TDI 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 2.7tdi, 3.0tdi, 4.2tdi, 5.0tdi, 2.0D, 2.5D, 3.0D

    • Mercedes, Smart: 800CDI, 1.5CDI, 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI

    • MAZDA 1.4 1.6 2.0

    • Mitsubishi: 1.5DID, 1.9DID, 2.0DID, 2.2DID

    • Nissan: 1.9DCI, 2.0TDI, 2.2DCI, 2.5DCI, 2.7TDI 3.0DCI, 3.0DI

    • Suzuki: 1.3DDiS, 1.9DdiS, 2.0DDiS, 2.0HDI, 2.0TDCI

    • Fiat, Alfa: 1.3MJD, 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD

    • Ford: 1.6TDCI, 1.8TDCI, 1.8TDDI, 2.0TDCI, 2.0TDDI, 2.2TDCI, 2.4TDCI

    • Citroen, Peugeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI

    • Dodge: 2.0CRDI, 2.8CRDI

    • Jeep: 2.0CRD, 2.5CRD, 2.7CRD, 2.8VCRD, 3.0CRD

    • Volvo: 1.9DCI, 2.0D, 2.4D5

    • Saab: 1.9TID, 2.2TID

    • Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD

    • Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI, 2.2i-Dtec

    • Hyundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI,1,7CRDI 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI, 2.9CRDI

    • Opel: 1.3CDTI, 1.7DTI, 1.9CDTI, 2.0VCDI 2.0CDTI

    • Renault: 1.5DCI, 1.9DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI

    • I inne również benzyna i benzyna z turbiną.


    Sterowniki: Bosch EDC15, EDC16, EDC17, ME7, ME9, MED17, Siemens, Marelli, Delphi,DENSO
    2 lata gwarancji
    W A Ż N E !!!

    • Jeśli nie jesteś zadowolony z tuningu, przywracamy auto do orginalnych ustawień i nie płacisz za usługę ani grosza

    • Jeśli auto trudno odpala na ciepłym silniku, nie trzeba zmieniać wtrysków, wystarczy, że zmienimy dawkę rozruchową i samochód znów będzie palił na dotyk.


    OFERUJE RÓWNIEŻ MECHANIKĘ, DIAGNOSTYKĘ KOMPUTEROWĄ,SERWIS OPON I KLIMATYZACJI. KOREKTY LICZNIKÓW. POCZEKALNIA Z TV
    GODZINY OTWARCIA PON-SOB 8-19
    MTC-AUTO MIŃSK MAZOWIECKI UL.SOSNKOWSKIEGO 20 www.hamownia.net
    ZAPRASZAMY
    W RAZIE PYTAŃ DZWOŃ 504-507-446
    NIE ODPISUJE NA MAILE I SMS-Y

    699 zł

    Nowy | 2014.08.24. | Mińsk Mazowiecki | gumtree.pl

    CHIP TUNING WIĘKSZA MOC MNIEJSZE SPALANIE WSZYSTKIE MARKI MIŃSK
  • VAG KKL - Interfejs diagnostyczny USB - VW, Skoda, Audi, Seat

    INTERFEJS VW/AUDI/SEAT/SKODA VAG OBD2 USB
    Interfejs diagnostyczny Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704
    GRUPA VW (AUDI , SEAT , SKODA , VOLKSWAGEN) 88 - 04

    Jest to wysokiej klasy urządzenie. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki :
    1. Elektronika Silnika
    2. System ABS
    3. Poduszki powietrzne SRS
    4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
    5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
    6. Skrzynia biegów automatyczna
    7. Liczniki i wskaźniki
    8. Radio, system nawigacji, telewizja
    9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
    10. Klimatyzacja
    11. System pomocy przy parkowaniu
    12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
    13. Szyber dach itd....

    Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów :
    AUDI wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
    SEAT wszystkie modele od 1993 do 2007 roku
    SKODA wszystkie modele od 1994 do 2007 roku
    VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
    oraz wiele aut wyposażonych w złącze OBD2 i wykorzystujące standard ISO 9141

    Interface w samochodach AUDI , SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN umożliwia :
    Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
    kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
    inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
    podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)

    Przy odrobinie doświadczenia można:
    adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
    programować immobilaizer

    Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .

    Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.

    Wymagania sprzętowe :
    - Komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy
    - 256 MB RAM
    - port USB

    30 zł

    Nowy | 2014.09.04. | Warszawa | gumtree.pl

    VAG KKL - Interfejs diagnostyczny USB - VW, Skoda, Audi, Seat

Nie znalazłeś, czego szukasz?
Zapisz się na nasz powiadomienia e-mail!

  • OBD2